Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T11:26:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A,b   dp cu 5,9

a/5=b/9=k
a=5k
b=9k

5k+9k=70
14k=70
k=5

a=5*5=25
b=9*5=45

2a+3b= 2*25+3*45= 50+ 135=185
2014-08-20T11:32:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{a}{5} =  \frac{b}{9}

a+b = 70; de aici scot pe a ca fiind a = 70 -b;
9 * a = 5 * b , de aici rezulta ca a =  \frac{5*b}{9}

egalez relatiile si rezulta:

70 -b =  \frac{5b}{9}

70 = \frac{5b}{9} +b

70 =  \frac{5b+9b}{9} =  \frac{14b}{9}

14b = 9 * 70

b =  \frac{9*70}{14}

b= 45

stiu ca a = 70 - b , deci a = 70 - 45
a=25

apoi calculez 2a+3b = 2 * 25 + 3 * 45 = 50 + 135 = 185