Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-20T11:49:51+03:00
Aveti a=1
       b=2
       c=5
Este adevarat ca dupa relatia a+(b×c) rezultatul este un num.prim?

Demonstrati prin calcul.
te-ai dus prea departe, pur si simplu vreau un enunt pentru aceasta ecuatie a+(b x c), adica mama are 10 oi ......sau altceva.
eu am incercat sa te ajut!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T14:14:48+03:00
Cristina are 10 oi. maria are tot 10 oi. corina are de 3 ori mai multe oi decat maria. corina moare iar oile ei sunt luate de cristina. cate oi are acum cristina?
10+(10x3)=40
merci mult cu exceptia mortii , nu am vrut sa te supar pur si simplu nu stiam nici un enunt.