Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T00:20:04+03:00
X-suma initiala

2/7 din x=  2/7 * x=    2x/7 -prima data

x-2x/7  =(7x-2x)/7=   5x/7 -restul

3/5 din 5x/7=  3/5 *5x/7=  x/7 -a doua oara

5x/7-  x/7 =   4x/7 -noul rest 

4x/7=24

x=7*24/4

x=7*6

x=42 lei


2 5 2
2014-08-20T01:38:51+03:00
Deci  a - suma initiala
facem ecuatia:
2/7a+3/5a+24=a
rezolvam
24=a(1-2/7-3/5) am dat factor comun si le-am trecut pe toate in partea cealalta ca sa fie usor.
deci 24=a*4/35, de unde a=210.
fa si proba ca sa fii sigur. adica inlocuiesti a sus in ecuatie.
succes.
Bingo, si aici ai gresit, este -24 cand treci in partea cealalta a egalului cu semn schimbat!