Răspunsuri

2014-08-20T01:33:48+03:00
Teoria zice ca daca stii cele trei laturi poti folosi teorema lui Heron. Problema e ca ai deja radicali si formula aia are un alt radical si devine un calcul foarte elaborat si greu.

Exista insa si ceva smart ca sa zic asa
ridica la patrat toate laturile si obtii asta
15 - 225
5rad3 - 75
2rad35 - 140
daca le faci suma vezi ca 225=75+140
adica suma catetelor la patrat egal cu ipotenuza la patrat. deci bingo, e triunghi dreptunghic conform inversei lui pitagora.
rezulta de aici aria este egala cu semiprodusul celor doua catete deci
2rad35*5rad3/2=5rad105

succes.
75+140 =215 , nu este triunghi dreptunghic! Bingo, ai gresit!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T03:54:18+03:00
5√3= 5 * 1,71= 8,55 
2√35= 2* 5,91= 11,82

A=√p(p-a)(p-b)(p-c)

p=(8,55+11,82+15)/2=  35,37/2= 17,685

A=√17,685 (17,685-8,55)(17,685-11,82)(17,685-15)

A=√17, 685 * 9,135 * 5,865 * 12,685

A=√12019,104

A=109,63
1 5 1