1. Alcatuieste propozitii, folosind expresiile: a baga de seama, a baga in seama, a da seama.
2. Enumera reguli de igiena personala.
3. Imagineaza-ti un dialog intre tine si pisica despre curatenie.


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T21:53:09+03:00
1) A bagat de seama ce voiam sa spun.
Se baga de unul singur in seama.
Niciodata nu si-a dat seama de voia sa spuna  acel proverb.

2) spalarea fructelor, legumelor, mainilor inainte de alimenatre, pentru a opri patrunderea microbilor in organism . igiena dentara are un rol important, ea constand in curatirea cavitatii bucale cu substante special destinate astor activitati.evitarea contactului cu praful, medii poluate. ingrijirea corpului, pe plan exterior.

3) - Buna 
- Buna 
-Sunt tare curios in privinta unui fapt. Dintotdeauna pisicile au urat apa, si cu toate astea   le consider a fi unele dintre cele mai curate animale domestice. Cum e posibil ? 
-Noi, animalele,avem in general   instincte in  aceasta mentinere a igienei personale.Desi uram apa, singura metoda de curatire a organismului uman, avem capacitatea de a ne ingriji singure. Este un lucru foarte important in lumea noastra.
-Inteleg si apreciez acest fapt maret. Consider ca uneori animalele sunt mai presus de oameni 
-Multumesc. Apropo, oamenilor le place apa inca din primele zile din viata?
-Da, insa, la fel ca voi pisicile, exista si oameni cu frica de apa..fobie
-Multumesc, mi-a facut placere. 
-Deasemenea, numai bine!
12 4 12
2014-08-19T22:02:14+03:00

1.Ionut a bagat de seama sa fie cuminte.

Andreea nu baga nimic in seama.

Ioana si-a dat seama ca a facut o mare greseala.

2.sa faci dusuri cat mai des, sa te speli  pe dinti, si ingrijirea parului

3.-Draga pisica ma ajuti sa fac curatenie?

   -De ce este important sa faci curatenie ?

   -Daca nu faci curatenie ai sa locuiesti  intr-un loc murdar.

   -Si ce ?

   - Te imbolnavesti si poti muri.

   -Pai atunci hai sa ne apucam cat mai repede de curatenie!

  

Pentru ca sa nu te umpli de purici !
Si ce , este un lucru rau purici ?
Da ,pentru ca iti suge sangele !
Atunci sper sa ma ajuti cu curatenia cat mai repede !
Desigur ca am sa te ajut !