Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T20:42:26+03:00
A-a/4= 372    aducem la acelasi numitor

4a-a= 1488

3a=1488

a=1488/3

a=496
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-08-19T20:56:51+03:00
Numarul - I____I____I____I____I

Acum reprezentam diferenta dintre numar si sfertul sau :

I____I____I____I____I
I____I ...........372.........⇒ diferenta 

372:3=124 ( o parte egala sau un segment )
124x4=496 ( numarul )

Verificare : 496-124=372
1 5 1