Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-19T19:35:29+03:00
Buna ziua domnule George Enescu.
V-am citit istoria si mi-a placut foarte mult . Vreau sa va urmez .A-ti fost un compozitor, violonist , pedagog, pianist si dirijor. Eu sunt un pianist si un junior dirijor . Sper sa ajung si eu  departe ..la fel ca tine. O sa va m-ai trimit scrisori . Acum ma cheama mama la mancare.Multumesc pentru exemplul pe care mi l-ati dat! Apropo , ma cheama Dan si am 13 ani .
                                                                                                       Cu drag, Tani.
                                                                                               4.5.2014

1 5 1
2014-08-19T19:37:04+03:00
Vreau sa va urmez calitatea de a fi o stea a romaniei