Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T19:33:12+03:00
2014-08-19T19:35:01+03:00
Depinde de cate note ai uite un ex :Ma=9 +8+10+9=36 
 36:la cate note ai 4=9
 9+teza 10=19
19:2=9,5 media pe semestru sper ca te-am ajutat.
bine geniule
mersi
aici te dai mare si tare dar la scoala cine stie cum inveti
draga am terminat clasa a VII-a cu media 9,70. nu vreau s ma laud dar ma deranjeaza tipul de persoane care au temperamentul tau.
nu ma fa sa scanez carnetul de note sa iti arat