Formuleaza propozitii dezvoltate dupa urmatoarele scheme: S +P + P.S. + P.S exprimate prin s.pr + v + s.c + v
si o alta schema :P.S. + P. + P.S + S. exprimate prin s.c + v + numeral + s.c .va rog mult ca nu imi iese d

2

Răspunsuri

2014-08-19T18:56:27+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T22:33:10+03:00
S  +     P  +     P.S.  +      P.S  
Matei vrea o melodie să cânte.

P.S.  +  P.  + P.S    +  S. 
Cu pregatirea m-a ajutat cel de-al treilea elev.

* toate sunt exprimate prin partile de vorbire precizate de tine.
2 5 2