Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T20:10:09+03:00
1)pH = 6 => acid
2) cM = 10 la -8 => pH = - lg [H3O+] = - lg 10 la -8 => pH = 8 => bazic
3) pH = 14 => bazic
4) cM = 10 la -7 => pH = - lg [H3O+] = - lg 10 la -7 => pH = 7 => neutru
5) pH = 7 => neutru
1 5 1
2014-08-19T23:03:23+03:00
A. ] pH=6 >>> (Săgeţile indică unde să te orientezi spre ele) Acid!
B. ] cM=10 la -8 >>>pH = -lg [ H3O+ ]= -lg 10  la -8 >>>pH=8 >>> Bazic!
C. ] pH=14  >>> Bazic!
D. ] cM=10  la -7 >>>pH = -lg [ H3O+ ]= -lg 10  la -7 >>>pH=7 >>> Neutru!
E. ] pH=7 >>>Neutru
!
Sper că  ceea ce am rezolvat este OK. Şi da, ambele rezolvări sunt bune. Şi aceasta, şi cea a utilizatorului anterior. Sunt identice, cel puţin asta mi se pare . :-)
1 5 1