1.La o lucrare de control , o sesime din elevi au obtinut nota 6 , o doime nota 8 si o treime nota 9 . Media clasei a fost ...

2. Intr-un triunghi dreptunghic , cateta care se opune unghiului de 30 de grade are lungimea de 6 cm . Perimetrul triunghiului este de ... cm .
Va rog sa raspundeti corect la aceste doua intrebati ... urgeeeent

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T19:19:04+03:00
1)    MP=x/6X6+x/2X8+x/3X9/x/6+x/2+x/3        ( x- nr de elevi,  X-inmultire)
=6x+24x+18x/6/x=48/6=6,9                      (MP =media aritmetica ponderata)

2) pe baza unei teoreme =>intr-un triunghi dreptunghic cu un unghi de 30, cateta opusa acelui unghi este jumatate din ipotenuza  (c-cateta, i-ipotenuza0
2c=i 
2X6=12=i
aplicam teorema lui pitagora  c`*2=i*2-c*2
                                           c`*2=108
                                             c`=radical din108=6 radical din3
P=c`+c+i=6+12+6√3=18+6√3


ce inseamna "\" ?
impartire, am gasit si eu insfarsit semnele si nu o sa mai scriu asa :))
ok ms ca m-ai ajutat :*
cu placere ;)
2014-08-19T23:52:54+03:00
1) map= \frac{ ( \frac{1}{6}*x  *6 + \frac{1}{2} * x * 8 + \frac{1}{3}*x * 8) }{6+8+9} \ ; \ x- nr.\ de \ elevi \ \\ map = \frac{ x+4x+ \frac{8x}{3} }{23} = \frac{ \frac{3x+12x+8x}{3} }{23}= \frac{ \frac{23x}{3} }{23} = \frac{23x}{3}* \frac{1}{23}= \\ map= \frac{x}{3}

2) ΔABC, mas<A=90
mas<C=30

AB=6
BC=2AB=2*6=12

AC²=BC²-AB²=12²-6²= 144- 36 = 108  =>AC= 6√3

P=6+12+6√3=  18+6√3