Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-19T17:57:38+03:00
Lectura in timpul vacantei este o minunata sursa de relaxare si de imbogatire a vocabularului in acelasi timp. Citirea unei carti te ajuta sa dobandesti mai multa rabdare,si te ajut sa intelegi mai bine unele fapte si ganduri ale oamenilor.Este minunat cum poti sa inveti in timp ce te distrezi!
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T18:00:45+03:00
         Consider ca lectura in timpul verii este foarte necesara. Nu, nu este facuta sa ne chinuie ci sa ne ajute. In vacanta suntem mai relaxati, mai odihniti nu mai suntem stresat de teme si invatat....asa ca putem citi.
         Cititul ne dezvolta vocabularul si ne va fi mult mai usor in anul scolar ce urmeaza. In timpul anului scolar suntem limitati de timp....apoi, daca nu ne place sa citim o carte in format clasic putem face rost de ea pdf. In acest mod, putem citi oriunde si oricand...de ce sa stam sa ne uitam pe pereti cand calatorim cu metroul, de exemplu? Putem citi 2-3 pagini....si astfel timpul se va scurge intr-un mod placut si in favoarea noastra.
        In concluzie, consider ca lectura de vacanta este necesara deoarece in aceasta perioada avem mult timp liber.
14 4 14