Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T17:51:02+03:00
Sunt niste reguli simple :
Daca nr se termina cu cifra : 0 , 1 , 5 , 6 se vor termina tot cu aceasi cifra ridicata la orice putere .
Daca nr se termina cu 4 sau 9 se repeta din 2 in 2 , mai exact :
 a.nr terminate in 4  , la puteri impare se termina in 4 , iar la cele pare in 6.
 b.nr terminate in 9  , la puteri impare se termina in 9 , iar la cele pare in 1.
Daca nr. se termina in 2 , 3 , 7 , 8  se repeta din 4 in 4 adica (iti dau un exemplu) :
2323 la puterea 5 scri primele patru puter de la ultima cifra fara cea la 0 (aici 3) :
3 la 1 = 3
3 la 2 = 9
3 la 3 =...7
3 la 4 =...1
Dupa care numeri numarul puteri din lista asta adica pana la 5 aici ( chiar daca nr. trece de 4 ) : 3 , 9 , 7 , 1 , 3 . Deci la exemplu este 3 , iar la intrebarea ta 6 . Sper ca te - am ajutat .
4 4 4
2014-08-19T17:51:06+03:00
9¹⁹⁹⁶ . 
9¹=9
9²=81
9³= 729
9⁴=6561
9⁵=59049 . constatam ca cifrele 9 si 1 se repeta . =>ultima cifra a nr 9¹⁹⁹⁶ este 1, pentru ca cifra 1 ocupa mareu un loc cu cifra para in enumerare . ( loc 1,3,5,9,11etc il ocupa cifra 9, un loc impar . ; loc 2,4,6,8,10,10..inclusiv 1996 il ocupa cifra 1, ultima cifra a nr 9¹⁹⁹⁶)