Răspunsuri

2014-08-19T17:27:46+03:00
Cratima ,ca semn de ortografie , are rolul de a desparți doua parti de vorbire diferite (verb si pronume ) .Deasemenea aceasta are scopul rostiri a doua cuvinte diferit într-o singura silaba.  
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T17:28:43+03:00
Cratima din structura "s-o rascoale" marcheaza caderea sunetului "ă" , are rol in rostirea mai rapida a cuvintelor .
Sper ca ti-am fost de ajutor ! ^.^
3 3 3