Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-19T15:27:20+03:00
Părțile de vorbire flexibile:
adjectivul
articolul
numeralul
pronumele
substantivul
verbul

Părțile de vorbire neflexibile:
adverbul
conjuncția
interjecția
prepoziția 4 personale si 4 nepersonale

personale :indicativ(de ex. citesc),conjunctiv(de ex. sa citesc),conditional optativ( as citi) si imperativ(citeste!)

nepersonale:infinitiv(a citi),participiu(citit),gerunziu(citind), supin(de citit, pentru citit)



3 5 3
2014-08-19T15:27:42+03:00
Flxibile
substantiv
adjectiv
articolul
pronumele
verbul numeralul

neflexibile
adverbul 
interjectia
conjunctia
prepozzitia

moduri personale
indicativ
conjunctiv
conditional-optativ

moduri nepersonale
infinitiv
gerunziu
participiu 
supin

1 5 1