Răspunsuri

2014-08-19T14:26:32+03:00
29 + 18 = 47
92 + 81 = 173  sau
28 + 19 = 47
82 + 91 = 173
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T14:39:27+03:00
Xy+zt=47
yx+tz=173
10x+y+10z+t=47=10(x+z)=y+t⇒ x+z=4 si y+t=7 sau y+t=17 si x+z=3
10y+x+10t+z=173=10(y+t)+x+z ⇒ x+z=3 si y+t=17 sau x+z=13 si y+t=16
Varianta corecta este y+t=17 si x+z=3 cu  x, y, z si t cifre
Exista 4 solutii corecte
1. y=9 , t=8 , x=1, z=2
v: 19+28=47 si 91+82=173
2.y=9, t=8 , x=2, z=1
v: 29+18=47 si 92+81=173
 3.y=8, t=9 , x=1, z=2
v:18+29=47 si 81+92=173
4. y=8, t=9, x=2 , z=1
v: 28+19=47 si 82+91=173
     
1 5 1