Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-19T13:55:51+03:00
Subst:Vita -de -vie este noua
adj.verb.:Vie este aceasta fata.
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:59:58+03:00
In copilarie,imi placea sa ma ascund in vie. -Substantiv
Am crezut ca a parasit aceasta lume,dar cand m-am uitat mai bine la pisica vie,m-am usurat. -Adjectiv
Daca vrea sa vie pe la mine,eu il primesc cu mare drag. -Verb