Răspunsuri

2014-08-19T13:52:13+03:00
Mi-e dor
Mi-e dor sa ma joc pe afara
Mi-e dor, de copii din sat
Mi-e dor sa aud in fiecare seara
Bufnita cantand neincetat.
Mi-e dor sa alerg cu copiii
Din sat si din vecini
Dar mai bine ar fi pentru mine
Sa ma pot intoarce in copilarie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:59:37+03:00
Mi-e dor de jucarii,
Pe cand eram copii,
Cand pe afara ne jucam
Si corcoduse mancam.
Mai ne certam.
Ne si impacam,
Prieteni vom fii
Si dupa ce o sa avem copii.
Mi-e dor de acel suflet de copil.


Sper sa fie buna