Toti cei 27 de elevi ai unei clase participa la o competitite de sah sau la un concurs de matematica . Cati elevi au participat la ambele competitii daca 17 dintre ei au fost la concursul de sah si 16 la concursul de matemarica ?

2

Răspunsuri

2014-08-19T13:42:10+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:43:26+03:00
17+16=33elevi care participa la cel putin unul din concursuri 33-27=6 elevi participa la ambele concursuri
1 5 1