Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:34:52+03:00
A) 2x = 15 -35;
2x = - 20
x= -20 : 2
x =-10;

b) 7x+14 =0;
7x = -14;
x = -14 : 7;
x=-2;

c) -2x + 3 = -7;
-2x = -7 -3;
-2x =-10;
x =(-10) : (-2);
x =5;
d)
-3x + 5 = -10;
-3x = -10 - 5;
-3x = -15;
x =(-15) : (-3)
x = 5;
e)-5x+5=5
-5x = 5-5;
-5x =0;
x = 0 : (-5);
x=0;

1 5 1
2014-08-19T13:36:40+03:00
A) 2x+35=15
2x=-20
x=-10


b)7x+14=0
7x=-14
x=-14:7
x=-2


c) -2x+3= -7
-2x=-7-3
-2x=-10
x=5

d) -3x+5= -10
-3x=-15
x=5

e) -5x+5=5
-5x=0
x=0