Catelusul schiop (Elena Farago)
a III-a strofa

"Si stau singur toata ziua
Si plang mult cand ma gandesc
Ca tot schiop voi fi de-acuma
Si tot trist am sa traiesc."

•Cauta doua adverbe in strofa a treia si alcatuieste propozitii cu ele,schimbandu-le valoarea morfologica in adjective.

Va rog sa ma ajutati ♥♥♥ Multumesc anticipat !

2

Răspunsuri

2014-08-19T13:20:30+03:00
Ziua e primul adverb - adica sa le schimbam valoarea in adj ? :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T14:13:31+03:00
Ziua si  mult
Ziua a venit.
Are prea mult zahar
2 5 2