Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-19T13:01:30+03:00
Știm că 90% din elevii de clasa a 8-a înseamnă 243, atunci 100/90 din 243, adică . Deci sunt 270 elevi de a 8-a. Ăștia sunt 18%, deci în total ai
1500 de elevi, cred că e câtdecât normal?

5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:09:01+03:00
X-nr de elevi ai scolii ( x-inmultire) 18%X=18/100X=9X/50 -elevii de clasa a8-a 90%x9X/50 =243-elevii ce au promovat examenul de capacitate => 90\100x 9X/50=243 9/10x9X/59=243 =405X/50=12150 405X=607500 X=1500elevi in scoala
8 4 8