Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-19T12:41:44+03:00
De la faptul că în vremea lui Stefăniţă Lupu - vodă al Moldovei din sec xvi sau xvii (nu mai ştiu precis) din cauza secetei a fost o foamete de proporţii. Din lipsa cerealelor, oamenii au ajuns să facă pâine din făină obţinută din macinarea "stiuleţilor" de papură.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T13:39:53+03:00
Aceasta expresie este folosita pentru a manifesta o nemultumire
1 5 1