Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T12:13:53+03:00
Poi trenul care porneste din A trebuie sa porneasca mai repede decat trenul care porneste din B cu un timp mai mare de 2 ori decat durata parcurgerii traseului a trenului care porneste din B.
Ce intelegi prin " din A trebuie sa porneasca mai repede decat trenul care porneste din B cu un timp mai mare de 2 ori"?
Poi trenul care porneste din A trebuie sa porneasca mai repede decat trenul care porneste din B, pentru ca trenul care porneste din A are o viteza de 2 ori mai mica, deci va parcurge traseul intr-un timp dublu
2014-08-19T12:16:21+03:00
Trenul A TEBUIE SA PORNEASCA DE 2 ORI MAI REPEDE