Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T11:46:14+03:00
Aria triunghiului echilateral de latură l este
\displaystyle\frac{l^2\sqrt{3}}{4}=36\sqrt{3}\Rightarrow l=12.
Cercul este înscris în triunghi. Raza cercului este \displaystyle\frac{l\sqrt{3}}{6}=2\sqrt{3}
Latura pătratului înscris în cercul de rază r este r\sqrt{2} adică 2\sqrt{6}.
Atunci aria este 24.
10 4 10
2014-08-19T11:55:59+03:00
Aria =   \frac{l^{2}   \sqrt{3} }{4}

36√3 =   \frac{l^{2} \sqrt{3} }{4}
rezulta latura =12
Perimetrul triunghiului = 3* 12 = 36
Raza cercului este aria impartit la perimetru , adica raza = 36√3 /36 = √3
Raza cercului este jumatate din diagonala patratului. Diagonala = 2√3
diagonala patratului are formula l \sqrt{2} , rezulta latura =  \sqrt{6}
Aria patratului = 6
8 4 8