noteaza ,in spatiul punctat, carui camp lexical apartine fiecare serie:
Mierlele
caine
turmele
b) zarile
vazduh
vantul
c) fete
flacai
neveste
copii
muncitorii
garla
apa
valurile
codri
grau
tufis
bradet ? te rog ? :*

2

Răspunsuri

2014-08-19T11:21:44+03:00
A. campul lexical al animalelor
b. campul lexical al fenmenelor naturii.
c. campul lexical al fiintelor
d. campul lexical al apelor.
sper ca te-am ajutat, si sper ca la asta te refereai. :D
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-19T11:35:11+03:00
A. Câmpul lexical al animalelor( mierlele, caine, turmele) B. Câmpul lexical al aerului(zările, văzduh, vânt) C. Câmpul lexical al oamenilor(neveste, copii, muncitori) D. Câmpul lexical al apei(gârlă, apa, valurile) E. Câmpul lexical al plantelor (grâu, tufiș, bradet)
1 5 1