Poate cineva sa imi dea rezumat la ,,Budulea Taichii'' de Ioan Slavici?????? Va rog f. frumos

2
Va rooooooog!!!!
Dati-mi UN link macar ms frumos
http://www.referatele.com/referate/romana/online23/Rezumatul-operei-literare-Budulea-Taichii-de-Ioan-Slavici-referatele-com.php
Mersi frumos

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T11:25:12+03:00
2014-08-19T11:29:11+03:00
Buna!Si eu citesc aceasta carte!Rezumat:
In textul Budulea Taichii e vorba despre un baiat pe nume Hutu.Acesta il insotea pe tatal sau la toate petrecerile.
Devenind un baiat bun,Hutu merge sa invete la scoala diin oras.Profesorul Wondracek fusese impresionat de baiat,asa ca il lua cu el acasa!Hutu renunta pana la urma la ideea de a deveni dascal,acum vrand sa se preoteasca.A putut sa devina functionar consistarial,dar merse sa studieze in strainatate.Nu mai avea de gand sa se preoteasca asa ca se intoarse in sat.Acolo o lua de sotie pe Mili,iar spre bucuria lui Budulea,cei doi avura un baietel!
Sper ca te ajuta :*