Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-19T08:54:19+03:00
   Intr-un taram indepartat, despre care se auzeau doar mituri, traia o zana atat de frumoasa, caci daca ar vedea-o chip de om ar zice ca e inger.
   Fata era atat de gingasa si de firava, de o delicatete atat de rara, caci nu era decat o copila. Aceasta avea un par lung, cu suvite castanii in paru-i blond, doi ochi mari si albastrii, plini de visare, un nasuc mic si o talie subtirica. Biata copila... cat de mititica era, dar de-o frumusete foarte rara   
  • Utilizator Brainly
2014-08-19T10:05:54+03:00
O zana este o creatura magica care traieste pe flori,iar in fiecare dimineata, ea trezeste animalele,plantele si oamenii.Blonda,intr-o rochita din petalele trandafirilor,sare din floare in floare cu piciorusele ei mici,incaltate cu niste pantofiori minusculi.Daca sunteti destul de atenti,poate vedeti o creatura magica chiar in gradina dvs!
3 4 3