Răspunsuri

2014-08-18T18:08:52+03:00
O sa iti dau definitita din cartea mea de compuneri 
-----------------------------------------------------------------------------
Pastelul este o specie a genului liric in care este prezentat un peisaj , prin intermediul caruia sunt transmise sentimentele eului liric contemplator 

Pastelul este specia genului liric in care poetul isi exprima sentimentele generate de un tablou de natura.

Pastelul este opera lirica in care autorul isi exprima sentimentele in mod direct, descriind un tablou din natura, cu ajutorul imaginilor artistice si a  nenumeratelor figuri de stil comunicandu-ne o mica parte din trairile sale 


mai poti sa adaugi e prea putin
asa e definitia din cartea de a 8-a
eu sunt a9a
aaa..
stai sa incerc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T18:09:04+03:00
 pastelul este un gen de poezie lirică descriptivă, o varietate a idilei, tablou scurt, dar expresiv și izbitor, copie fidelă de pe natură, o poezie descriptivă cu fond liric, în care este înfățișat un peisaj din natură 
2 5 2