Răspunsuri

2014-08-18T16:59:03+03:00
These sunt pentru obiectele apropiate. Those sunt pentru obiectele indeparatate.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T17:05:33+03:00
'these' si 'those'  sunt formele de plural pentru 'this' si 'that'

'these' se foloseste pentru obiectele aflate in plan apropiat. de exemplu: avem 2 scaune si la o distanta de un metru se afla 3 mese. 
pentru scaune folosim 'these', exemplu:

acestea doua sunt niste scaune -> these are two chairs

'those' se foloseste pentru obiectele aflate in plan indepartat. 
pentru mese vom folosi 'those', exemplu:

acestea trei sunt niste mese -> those are three tables
1 5 1