Corecteaza greselile din:
a)Datorita buna credintei sale,a avut de castigat reaua credinta a vecinilor.
b)S-a produs un scurt -circuit la centrala.
c)Nu mai sunt geamgii de altadata.
d)A avut loc o intalnire la nivel inalt cu prim ministri statelor europene.

2

Răspunsuri

2014-08-18T16:50:36+03:00
A)Datorita bunei credintei sale,a avut de castigat reaua credinta a vecinilor.
b)S-a produs un scurt circuit la centrala.
c)Nu mai sunt geamgii de altadata.
d)A avut loc o intalnire la nivel inalt cu prim -ministri statelor europene.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T16:52:26+03:00
A) Datorita bunei sale credinte, a avut de castigat credinta cea rea a vecinilor.

b)S-a produs un scurtcircuit la centrala.

c)Geamgii nu mai sunt ca altadata

d)A avut loc o intalnire cu prim-ministrii statelor europene.
1 5 1