Alcatuieste enunturi in care sa folosesti omofoanele cuvintelor ''mi-au'' si ''mi-a''
Va rog,ajutati-ma. :*

2
Parintii mi-au facut cadou un catel.
Maria mi-a spus ca va pleca la munte.
Ori de câte ori am fost la ei, mi-au dat prăjituri.
Bunicii mi-au spus o poveste foarte frumoasă înainte de culcare. Ce mult mi-au plăcut cornulețele cu gem!
Se tot auzea “miau, miau”, iar când am ieșit, o pisică stătea pe preșul din fața ușii.
Sper ca ti-au fost de folos propozitile si ca te-am ajutat bine :)
:) :*

Răspunsuri

2014-08-18T14:33:09+03:00
Colegii mei mi-au facut cel mai frumos cadou

Mama mi-a aratat ce cadou i-ai facut
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T14:33:55+03:00
Mi-au placut lucrarile prezentate in expozitie
Miau!Face pisicuta cand ii este somnic.

Mi-a dat o carte noua.
Mia este prietena mea din copilarie