Compunere despre Planeta Galbena (peisaje , fiinte, obiecte ) ,de 10-12 randuri.

2
nu Planeta Albastra ?
nu , trebuie sa iti imaginezi ca esti pe o planeta galbena
Comentariul a fost şters
Scrie: Viziteaza Planeta Galbena si descrie,in 10-12 randuri ce ai vazut acolo (peisaje , fiinte, obiecte , etc. )
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-18T14:27:23+03:00
 planeta galbena este cea mai uimitoare planeta! se afla la o distanta mice de Planeta Albastra, deci ne putem muta pe ea oricand. este o planeta fertila,cu pamant ce da roade numai fructe si legume din aur curat,toti locuitorii de acolo sunt foarte, foarte bogati.Locuitorii sunt niste pitici foarte prietenosi,care nu depasesc 1 m inaltime,si care traiesc in casute sub forma unor palarioare haioase.
din varful muntelui ce domneste pe aceasta minunata planeta, se pot vedea peisaje mirifice,care mai de care mai impresionante.Raurile care trec pe acolo sunt din pulbere de stele,care noaptea stralucesc si confera o racoare si un ambient placut. Animalute zburda prin iarba de cristal care se intinde ca o patura moale peste pamant.
este uimitor cum o planeta poate fi atat de minunata!:)))))
multumesc :))
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
:)
Comentariul a fost şters
2014-08-18T14:32:51+03:00
Seara, dupa ce am adormit, m-am trezit intr-un loc ciudat.Era un loc de o culoare aurie spectaculoasa ce imi incanta privirea. Am decis sa merg sa cercetez zona,in jurul meu se aflau cativa arbori inalti si cu flori rozasine ce inprastiau o mireasma minunata.Apoi am intalnit niste fiinte de statura mica cu o culoare albastra si pete portocali.Aveau 3 ochi,unul din ei avea in mana un obiect mare si lung.El mi-a spus despre ei multe lucruri interesante si ca el era conducatorul lor.El conducea alaturi de sceptrul sau care avea o putere neimaginata.Apoi am aflat ca acel loc se numea Planeta Galbena,dupa acea m-am trezit inapoi in camera si mi-am dat seama ce vis minunat am avut.