Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T22:26:03+02:00
Ce ai ?
Ce iti apartine ?
"What do you have?" Inseamna Ce ai?
Da . :)
De unde " iti apartine " ? " belong " inseamna apartine.
am dat un sinonim la " ce ai " ? :)
2014-02-10T22:26:47+02:00
 ce ai? asta inseamna

Ce vrei sa faci? asta e corect..nu ca in translate
Lora2001 ceea ce zici tu ar suna ceva in genul asta ... What do you want to do ?
Ce ai ( tu )? asa se traduce , crede-ma :) Lora 2001 : ce vrei sa faci s-ar traduce asa : What do you want to do ?