Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T13:21:32+03:00
Pentru ca numarul sa fie cat mai mic trebuie sa contina cat mai multe cifre de 9

2013:9= 223 rest 6   sunt 223 cifre de 9 si una singura de 6

pentru ca numarul sa fie cat mai mic cifra 6 va fi prima formand numarul :
69999......9 } de 223 ori 9
2 5 2
2014-08-18T14:11:46+03:00
Pentru ca numarul sa fie cat mai mic trebuie sa aiba cea mai mica cifra la ordinul cel mai mare. Asta inseamna ca restul cifrelor vor fi cifre de 9.
Daca impartim 2013 la 9 ⇒ 2013:9=223 rest 6
Inseamna ca vom avea cifra 6 la inceput iar restul de 223 cifre vor fi 9
⇒ Nr este 6999......9