Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-18T13:55:56+03:00
8 muncitori    .......................10 ore
20 muncitori ........................x ore

 \frac{x}{10} = \frac{8}{20} => x= \frac{10*8}{20} => x=  \frac{80}{20} => x=4 ore

Deci 20 de muncitori termina lucrarea in 4 ore .
Jas are dreptate....in 4 ore lucrarea e terminata de 20 de muncitori
Multumesc mult de tot
2014-08-18T14:56:32+03:00
8muncitori.......10h
20.munitori......x h
_______________-
x=8x10/20
x=80:20
x=4 ore