Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T12:47:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{30}{100} *120= \frac{3}{10} *120 ( se simplifica 10 cu 120 ) =3*12 =36
10 4 10
stai ca o fac cu fractii ca sa intelegi mai bn
St varza la mate
multumesc frumos pentru best answer :D
Cu placere , si multumesc pt raspuns
;) :D
2014-08-18T12:49:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
30% din 120 = ?

 \frac{30}{100} *120= \frac{3600}{100} =36
3 5 3