Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T11:38:38+03:00
-Chiar si tatal meu o face uneori

-Iubire inflacarata

-Nu

-Am gresit/ Gresesc
Multumesc frumos!
n-ai pentru ce ;)
chiar si tatal meu face asta uneori
o iubire arzatoare
nu
am gresti sau la moment(gresesc)
2014-08-18T14:38:06+03:00
- Chiar dacă tata o face uneori 
-  A fire love = O iubire de foc ( arzătoare )
- Nu  ( depinde de context.. poate fii " Nu o face " ( don't do it  ) )
- Am greșit 
1 5 1