Răspunsuri

2014-02-10T22:06:50+02:00
N-atribut subs apozitional-Trietenul meu,Dan,il citeste.
Ac-ASP-Imi plac operele de fictiune.
D-ASP-Naratiunile asemenea realitatii au personaje bune si rele.
G-ASG-Inceputul nuvelei este amuzant.
ASP- Rapturile dinauntrul dulapului sunt pline de carti.
 
Astea sunt toate atributurile substantivale pe care le stiu...

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T22:22:25+02:00
1 atr adj copilul /cel mai cuminte/ a luat un premiu
2 atr subst gen petalele florilor s-au ofilit
3 atr subst prep fata /aidoma mamei/ este frumoasa
4 atr subst apoz am discutat cu Ioana,/ sora prietenei mele/
5 atr subst in D fara prep acordarea de ajutor /sinistratilor/ este importanta
6 atr gen parerea /celor 2/ este convingatoare
7 atr prepoz cadoul /de la cei 3/ mi-a placut
8 atr apoz prietenii mei /cei 2 de acolo/ sunt in echipa de fotbal
9 atr pron gen casa /lui/ are 2 etaje
10 atr verbal valurile /spumegand/ ma inspirau
8 3 8