1.Adaugati cate un epitet metaforic urmatoarelor substantive:
-luna
-rau
-baiat
-fata
2.La nunti ,se face urarea"Casa de piatra!"Ce sens are expresia respectiva in acest context?

2
Luna de margariter
Rau de clestar
Baiat de catifea

Răspunsuri

2014-02-10T22:00:00+02:00
Luna de aur
baiat de argint
fata de smarald
rau de negura
Religios vorbind piatra are multe semnificatii, de exemplu; piatra din capul unghiului lepadata de toti zidarii si ajunsa a fi pusa in locul cel mai important al cladirii, al templului. sau; acesta este Petru {Chifa} care inseamna piatra si pe aceasta piatra voi zidi temelia bisericii mele. orice lucrare trebuie sa aiba inceput bun, bunaoara o casa trebuie sa aiba temelie de piatra ca sa nu o darame valurile, vanturile si alte stihii ale naturii. iar casa de piatra este mai rezistenta decat una de chirpici. expresia se refera la casnicie. daca are inceput bun, oamenii sunt credinciosi si sunt uniti de Dumnezeu si se iau din dragoste, aceasta va fi durabila ca piatra in timp.cred ca de acolo vine urarea casa de piatra.
Bafta;)
26 4 26
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T22:02:20+02:00
Luna-Stralucirea lunii se oglindeste in oglinda
rau-La bine si la rau impreuna mereu..sau...Viata curge,nu e lac..
baiat-Cariera cea mai sigura pentru fete tot maritisul ramane,doar daca gasesc un baiat bun..
fata-deademe de smarald sau ceva de genu(mihai Eminescu-''Venera si Madona'')

2.Casa de piatra are semnificatia ca casatoria sa fie solida si de lunga durata ca o casa facuta din piatra.
35 3 35