Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-18T10:23:43+03:00
Robert are x timbre.
Alex are de 4x mai multe.
Li se mai dau 7 timbre .
Au in total 272.
Cat are fiecare?

x+4x+7=272
5x+7=272(ecuatia de mai sus)
5x=272-7
5x=265
x=53-Robert

Alex=53*4=212

Probaa:212+53+7=265+7=272...sper ca te-am ajutatt:*


stai nu scrie..am scris 5 in loc de 7
gata.
poti sa scrii
2014-08-18T10:25:04+03:00
Andreea are un numar de timbre. Daca ar avea de cinci ori numarul sau de timbre, iar mama i-ar mai da inca 7 ar avea 272 timbre in colectia sa. Cate timbre are Andreea?
5 4 5