Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T21:57:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A sta in cumpana=a sovai in luarea unei decizii 
a sovai=a fi nehotarat
1 5 1
2014-02-10T21:58:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sensul propriu: A sta intr-un picior si cu celalalt orizontal formand un unghi de 90 grade cu celalat picior
Sensul figurat: Adica nu sti ce sa faci , oscilezezi intre ceva
NU stiu la ce te referi exact
a sta in cumpana = a sta pe ganduri.
sau
a sta la rascruce.