Răspunsuri

2014-02-10T21:54:32+02:00
In orice triunghi dreptunghic,lungimea inaltimii dusa din varful unghiului drept este medie geometrica intre lungimile proiectiilor catetelor pe ipotenuza.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T22:09:27+02:00
Daca este vorba de orice fel de triunghi, folosesti formula S=\dfrac{ah_a}{2}\Rightarrow h_a=\dfrac{2S}{a}, iar pe S il calculezi cu formula lui Heron;
S=\sqrt{p(p-a)(p-b)(p-c)}, unde\  p=(a+b+c)/2
1 5 1