Răspunsuri

2014-02-10T21:45:32+02:00
120 ohmi = 30* rez(bec)
rezistenta bec= 120/30=4 ohmi

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-10T21:47:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deoarece in circuitul serie rezistenta echivalentă este egală cu suma rezistentelor componente R =Rserie/n rezistoare=120 ohmi/30 =4 ohmi
1 5 1