Răspunsuri

2014-08-17T16:23:35+03:00
A+a+1+a+2+a+3+a+4=105

5a+10=105

5a=105-10

5a=95

a=19

a+1=19+1=20
a+2=19+2=21
a+3=19+3=22
a+4=19+4=23
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-17T16:28:12+03:00
1|___|
2|___|+1
3|___|+2
4|___|+3
5|___|+4
  totalul 105 5 parti egale
+10
1)cat  e valoarepartilor egale?
105-10=95
2)cat e primul nr?
95:5=19
3)cat e al doilea nr?
19+1=20
4)cat e al treilea nr?
19+2=21
5)cat e al patrulea nr?
19+3=22
6+cat e al cincilea nr?
19+4=23
 acum proba:
19+20+21+22+23+24=39+43+47=82+47=129

2 5 2