Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-17T16:06:40+03:00
De la 1-9  are ...9 cifre

de la 10-99 are ....89 de numere formate din 2 cifre   89*2= 178 de cifre 

de la 100-200 are .... 100 de numere formate din 3 cifre  100*3=300 de cifre

9+178+300= 487 de cifre are numarul x
multumesc
nu 198 pentru ca sa zic 24 are 2 cifre si 144 are 3 cifre!
acum are
ce are?
  • Utilizator Brainly
2014-08-17T16:08:15+03:00