Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-17T15:02:46+03:00
Fluviul Dunarea iese din Serbia si intra in Romania prin localitatea Bazias, judetul Caras-Severin.
3 5 3
2014-08-17T15:06:38+03:00
Fluviul Dunarea iese din Serbia si intra in Romania prin localitatea Bazias , judetul Caras-Severin , la gura de varsare a raului Nera in acest Fluviu .

                   Sper ca te-am ajutat :*
2 5 2