Răspunsuri

2014-08-17T12:42:23+03:00
A face:
1.Este bine sa faci fapte bune
2.Fac bine decand dorm mai mult
3.Face mereu lucruri rele
4.Ce fel de mancare faci?
5.A face pe prostul nu este o idee buna
-------------------------------------------------------------
A cadea:
1.A cazut de prost
2.A cazut de pe acoperis
3.A cazut un fulg de nea
3.Cei de sus cad,iar cei care cad se ridica
4.A cazut la mate
5.A cazut din copac.
Sper ca's bune,sincer n-am prea avut idei :)) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-17T12:45:59+03:00
A face din tantar armasar
a face cu ou si cu otet
a face nefacute
a o face de oaie
face albul negru si negrul alb
face haz de necaz
tu faci si eu le trag
cade para malaiata in gura lui natafleata
cade de-am picioarelea
ii cad ochii de somn



a face din tantar armasar
a face cu ou si cu otet
a face nefacute
a o face de oaie
face albul negru si negrul alb
face haz de necaz
tu faci si eu le trag
cade para malaiata in gura lui natafleata
cade de-am picioarelea
ii cad ochii de somn
:*