Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-17T09:17:30+03:00
Cartea mea preferata este momente si schite de I.L. Caragiale . Mie imi place ca a avut multe povestiri interesante unele si triste dar si fericite** SPER CA TEAM AjutaT!!**;))
1 5 1
2014-08-17T10:08:46+03:00
Cartea mea preferata este aventurile lui HUCKLEBERRY FINN de  Mark Twain , imi place foarte mult aceaasta carte pentru ca afara de mici abateri este o istorie adevarata si fascinanta ...prietenia dintre autor si Tom este ca un mister ciudat dar frumos .....Sper ca te-am ajutat