Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-17T01:11:25+03:00
Cuconasul = substantiv comun simplu, masculin, singular, caz vocativ, fără funcție sintactica, articol hotarat- l maichii = substantiv comun simplu, feminin, singular, caz genitiv, f.s. de atribut subtrantival genitival, articulat cu articolul hotărât i
1 5 1
2014-08-17T10:46:57+03:00
Cuconasul-substantiv comun,pentru ca este in cazul vocativ nu are functie sintactica
maichii-substantiv comun,atribut substantival genitival